دوربین بسیار قوی پاناسونیک
نوشته شده توسط : پاناسونیک


براي دوست داران دوربين هاي “ببين و بگير” که به دنبال عکاسي تله فوتو در ابعاد و هزينه هاي مناسب مي گردند، پاناسونيک باز هم يک غافلگيري تازه در آستين دارد. لوميکس FZ70 شرکت پاناسونيک با سنسور 16.1 مگاپيکسلي و قدرت زوم 60X (زوم 1200 ميلي متري!) به خوبي از پس بسياري رقباي بازار و پيشينيان خود بر مي آيد.

موتور تصوير Venus اين دوربين به شما اجازه مي دهد با سرعت9 فريم در ثانيه به عکاسي متوالي بپردازيد. همان طور که از يک دوربين کامپکت نيمه حرفه اي هم انتظار مي رود، فيلترهاي متعدد و حالت عکاسي خودکار هوشمند به شما در خلق تصاوير به ياد ماندني کمک مي کنند.

براي اينکه تصاويري شفاف و به دور از هر گونه تاري داشته باشيد، لرزشگير اپتيکال قدرتمندي هم بر روي لنز آن سوار است که هم در حالت عکاسي و هم در وضعيت فيلمبرداري به کمک شما مي آيد. ميکروفون هاي آن هم در حالت فيلمبرداري امکان ضبط صداي دالبي را دارند.

از ديگر نکات برجسته اين دوربين مي توان به ديافراگم F/2.8 تا F/5.9 آن اشاره کرد. اين دوربين سوپر زوم همچنين امکان فيلمبرداري اچ دي با سرعت60 فريم بر ثانيه با رزولوشن 1080i و 720p را براي تان فراهم مي آورد.

البته پاناسونيک فعلا تنها به رونمايي اين دوربين زيبا و قدرتمند بسنده کرده و هنوز اطلاعي از قيمت يا زمان عرضه آن به بازار در دست نيست

 

 

تهران خيابان طالقاني
77615100-77616217
ايران پاناسونيک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR





:: برچسب‌ها: دوربين عکاسي-دوربين فيلم برداري-فول HD-HD-4K-لنز-هندي کم-منظره ياب-آدابتور-بلوتوث-ديجيتال-دوربين جيبي-WIFI-کارت حافظه-کابل-باتري ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: