دوربین پاناسونیک G9
نوشته شده توسط : پاناسونیک

 

پاناسونیک G9، با لنز قابل‌تعویض و مکانیزم بدون آینه برای علاقه‌مندان به عکاسی فیلم عرضه شد. که بالاترین کیفیت تصویر را در تاریخ دوربین‌های سری جی لومیکس ارائه می‌دهد.
پاناسونیک جی 9 به سنسور میکروی چهارسوم ۲۰.۳مگاپیکسلی بدون فیلتر پایین‌گذر اپتیکال مجهز است و موتور پردازشی جدید آن ونوس ۱۰نام دارد. ونوس ۱۰نسل جدید پردازنده‌های تصویر پاناسونیک است که  در عین قدرت پردازشی بسیار بالاتر، توانایی بهتری در تولید تصاویر باکیفیت‌تری دارد. دوربین یادشده در صورت استفاده از سه‌پایه و تنظیم سنسور قادر به ثبت عکس‌های ثابت ۸۰مگاپیکسلی در فرمت‌ها raw و JPEG خواهد بود.

جدیدترین دوربین سری لومیکس پاناسونیک تغییرات طراحی آشکاری به خود دیده است و شاهد المان‌های طراحی متفاوتی نسبت به GH5‌هست خطوط شکسته، حضور نمایشگر اطلاعات تنظیمات مهم دوربین و ابعاد بزرگ‌تر بدنه بخشی از تفاوت‌های پاناسونیک G9 نسبت به هم‌نوعان خود در سری لومیکس است

جی ۹دارای لرزش‌گیر درونی و پیشرفته‌ی ۵جهته است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا ۶.۵استاپ سرعت شاتر را پایین بیاورد. بدین ترتیب و به صورت تقریبی می‌توان حتی با لنز ۱۰۰میلی‌متری و سرعت شاتر ۱/۱۰ثانیه نیز تصاویر شارپی ثبت کرد.
لنز این دوربین نیز خود به لرزش‌گیر دوجهته مجهز است که روی هم رفته عملکرد فوق‌العاده پایداری را هم در عکاسی و هم فیلمبرداری رقم می‌زند.
پاناسونیک جی ۹دارای حالت عکسبرداری پیاپی ۲۰فریم‌برثانیه با فوکوس خودکار پیوسته و ۶۰فریم‌برثانیه با فوکوس ثابت و کیفیت کامل ۲۰.۳مگاپیکسلی است.

حالت 6K امکان ثبت ۳۰فریم‌برثانیه و حالت 4K امکان ثبت ۶۰فریم‌برثانیه را به کار می‌دهد تا لحظه‌ی مورد نظر خود را با دقت هرچه بیشتر ثبت کند

منظر‌ه‌یاب اولد جی ۹یکی از بهترین نمونه‌های موجود در دنیای دوربین‌های عکاسی است. این منظره‌یاب با بزرگنمایی ۰.۸۳برابری، رزولوشن ۳.۶۸میلیون نقطه، پوشش ۱۰۰درصدی قاب و فرکانس تازه‌سازی ۱۲۰هرتز گزینه‌ای بسیار مناسب و جذاب برای عکاسان خواهد بود. البته کاربران در کنار این مظره‌یاب قادر به استفاده از یک نمایشگر ۳اینچی چرخان با رزولوشن ۱.۰۴میلیون نقطه و چیدمان پیکسل RGBW برای افزایش خوانایی زیر نور آفتاب خواهند بود.
جی ۹به سیستم پیشرفته‌ی فوکوس خودکار پاناسونیک به نام DFD با ۲۲۵نقطه مجهز است. پیش از این شاهد کاربرد این سیستم فوکوس در دوربین GH5 بودیم. اما این سیستم با بهبود‌هایی که تجربه کرده، اکنون تنها در ۰.۰۴ثانیه فوکوس کرده و سریع‌ترین نمونه‌ی موجود در جهان است.

بدنه‌ی جی ۹از آلیاژ منیزیوم ساخته شده و در برابر مایعات، خاک و انجماد تا منفی ۱۰درجه‌ی سانتیگراد مقاوم است. این دوربین همچنین از دو کارت حافظه‌ی UHS-II به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. جی ۹ویدیو با کیفیت 4K نیز ضبط می‌کند

 

 

تهران خيابان طالقاني
77615100-77616217
ايران پاناسونيک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR





:: برچسب‌ها: دوربين عکاسي-دوربين فيلم برداري-فول HD-HD-4K-لنز-هندي کم-منظره ياب-آدابتور-بلوتوث-ديجيتال-دوربين جيبي-WIFI-کارت حافظه-کابل-باتري ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: